YouTube filmpjes

Wie kent ze niet filmpjes, de site YouTube staat er vol mee. De hele wereld is zo te bekijken, of het nu over hobby's gaat of over nieuw muzikaal talent (denk hier maar eens aan Esmee Denters die heeft er zelfs meer dan 9819757 hits, en een mooi platencontract aan overgehouden). Dus... je raad het al, ik kan niet achterblijven, mijn eerste filmpje heb ik ook maar eens geĆ¼pload naar YouTube, terwijl ik niet eens een videocamera heb. Waarom dan een filmpje van bekenden op het net zetten? Nou gewoon omdat het "fun" is, want je kunt nu overal ter wereld dit delen met mensen die een internet aansluiting hebben, geen gedoe meer met tapes, cd-rommetjes of dvd's meesleuren, maar gewoon je vakantiefilmpjes op het net bekijken, mooi toch? en ook nog eens gratis!

Met mijn vriendengroep hebben wij een TriVi clubje (meer drinken dan Trivianten trouwens) en we gaan dan met vrouw en kinderen naar een leuk huisje om daar de omgeving te bekijken en toen kwamen we rond de jaarwisseling van 2004/2005 op Terschelling terecht. Bekijk hieronder gewoon wat beelden van onze kinderen die natuurlijk nu alweer wat jaartjes ouder zijn geworden, dus het heeft iets nostalgisch (voor mij althans).

(Met dank aan Ando Roerdink voor het filmmateriaal)

 
Blogger Templates