KISS doet het weer..... geld, geld, geld!

Met nog een 5tal dagen te gaan voor ze beginnen aan hun Nederlandse optreden, heeft KISS weer een nieuwe merchandise stunt bedacht: (alhoewel nieuw, er zijn reeds meer groepen die het gedaan hebben, maar dit terzijde...)

Koop de CD van het concert dat je net bezocht hebt!

De opnamen kun je 10 minuten na het concert dus ophalen, en op je terugreis lekker in de auto beluisteren. Mooi initiatief, ik heb natuurlijk het optreden van Arrow Rock Festival reeds besteld, en ik kan zeggen dat de bestellingen prima werken.
Ik heb nu al meerdere cd's liggen van o.a. Helsinki, Stockholm, Kopenhagen, Hamburg en Praag. Stuk voor stuk mooie "soundboard" opnamen en gestoken in een mooie digipack uitvoering. Per concert komt er alleen een andere sticker op de cd zodat je precies weet welk concert het was. Voor meer informatie kun je op deze speciale website terecht.

In maart toen de Alive 35 tour begon was ik nog niet zo te spreken over de setlist, maar deze is nu geheel aangepast, men speelt de gehele Alive! plaat (behalve Firehouse, Watchin' You en Rock Bottom) met als toegave 6 andere klassiekers, dus het is smullen geblazen. Zie hier de complete set list zoals die nu gespeeld wordt:

Deuce
Strutter
Got To Choose
Hotter Than Hell
Nothin' To Lose
C'mon And Love Me
Parasite
She
100,000 Years
Cold Gin
Let Me Go Rock 'n' Roll
Black Diamond
Rock And Roll All Nite

Shout It Out Loud
Lick It Up
I Love It Loud
I Was Made For Lovin' You
Love Gun
Detroit Rock City


Al met al meer dan 2 uur pure "Classic Rock" en dus meer dan de moeite voor de echte KISS fan en die zijn er nog heel veel in Nederland.

 
Blogger Templates