iPhone 3G eindelijk in Nederland

Eindelijk bijna een jaar na introductie in Amerika, nu eindelijk ook in Nederland aangekondigd: De Apple iPhone 3G
Op 11 juli is de geplande release van dit mooie mobieltje. T-Mobile krijgt voor Nederland de kans om iedereen hiermee kennis te laten maken. Eindelijk is die ook aangepast aan het Europese belnetwerk.

Wat is een iPhone?

Een iPhone is een mobiele telefoon die door Apple wordt gemaakt. Het is een combinatie van een mobiele telefoon, muziekspeler en internet-apparaat.

Wat kun je ermee?

Bellen natuurlijk, maar ook muziek luisteren, e-mailen, video’s kijken en informatie op internet opzoeken. Met de iPhone ontdek je nieuwe gebruiksmogelijkheden voor je mobiele telefoon. Veel van de genoemde functies waren op zich al mogelijk op smartphones, maar de iPhone maakt ze op een makkelijke manier toegankelijk voor iedereen.

Voor de specificaties van het nieuwste 3G model kijk je hier.

Ik was er nog niet uit, want mijn abonnement loopt af en het is dus weer tijd voor een ander exemplaar, dus dan zou dit toestel een must voor mij zijn, maar ik heb toch besloten om het niet te doen, mede door het overstappen naar T-Mobile en het bijbehorende prijskaartje, niet gratis maar ongeveer 199 euro voor het 8GB model en 299 euro voor het 16GB model en.... je kunt niet zomaar een nieuwe batterij in je toestel zetten mocht dit nodig zijn, want Apple houdt graag alles in de hand, stuur hem maar op naar ons (extra kosten!) en wij vervangen alles wel, NOT dus.

Edit: Ik heb er dus nu wel 1, en ik wil nooit meer anders...
 
Blogger Templates