Vroeger waren er..... tapes!

Mijn broer Milco heeft een passie voor muziek (zal die wel van mij hebben....) en hij zoekt daarom het internet steeds af en komt telkens met leuke "gadgets" aan die hij dan op zijn eigen weblog zet. Aangezien ik nooit tijd heb om die dingen te zoeken, pik ik wel eens wat van hem mee, daarom onderstaande cassette.

Cassette zul je zeggen, waren dat niet die tapes die jaren geleden onze muziek wereld op de kop zetten? Ja, uren plezier heb ik ervan gehad en met deze "gadget" kun je dus mensen je eigen muziek smaak laten horen, nou dat is natuurlijk iets voor mij. Druk op onderstaande button en luister waar ik vroeger en nu nog steeds plezier aan beleef.

NOTE: Mixwit heeft onder druk besloten te stoppen met het uitbrengen van hun applicatie, helaas kan ik jullie nu niet meer laten horen wat mijn muziek was....


Milco bedankt voor de tip!
 
Blogger Templates