dEUS is terug... en hoe!

Het is voor mij lang stil geweest rond de Belgische groep dEUS. Ik ben ze na hun 2e plaat: In A Bar, Under The Sea uit 1996 een beetje uit het oog verloren. Ik weet nog dat die plaat me pakte, vooral de song "Little Arithmetics" bleef door mijn kop spoken. Goed jaren niets meer gehoord, maar nu anno 2008 zijn ze voor mij terug met een nieuw album: Vantage Point.

De groep werd opgericht in 1989, kende sindsdien vele bezettingswisselingen en bestaat nu uit: Tom Barman (zang en gitaar), Klaas Janzoons (toetsen en viool), Stephane Misseghers (drums), Alan Gevaert (basgitaar) en Mauro Pawlowski (gitaar).

Deze week dus hun nieuwste album, dat als voorloper "Slow" en "The Architect" als single meekreeg (zie clip het nummer "Slow"). Geniet van dEUS zoals ik ook genoten heb en schaf Vantage Point aan, je zult er geen spijt van krijgen.

 
Blogger Templates